Артикул | 02932 |
Виробник | Ritar |
Гарантія, міс | 12 |
Довжина | 5 м |
Категорія | cat 5e |
Колір | жовтий |
Країна виробництва | Китай |
Матеріал | мідь |
Модель | 5м, RJ-45, Cat.5e, CU, медь, желтый |
Тип кабелю | UTP |
Патч-корд Ritar 5м, RJ-45, Cat.5e, CU, мідь, жовтий (02932)
Патч-корд - багатожильний шматок кабелю, який обжимають з обох сторін коннекторами. Завдяки останнім він приєднується до пристроїв для обміну даними з підтримкою RJ-45 (саме його використовують найчастіше). Його виготовляють з оптоволокна, міді або алюмінію.
Комутаційний шнур використовується для з'єднання свитч-світч, свитч-комп'ютер, комп'ютер-принтер, комп'ютер-комп'ютер, комп'ютер-музичний інструмент і так далі. Область застосування широка. Його використовують в офісах, будинках для з'єднання роутера з ноутбуком або ПК, для з'єднання мережевого обладнання у великих мережах, і в багатьох інших галузях. А також за допомогою пасивне з'єднують серверне обладнання. Головне достоїнство в тому, що, завдяки великій кількості тонких жив, він не ламається на відміну від цільного.
Ritar - це великий, швидко розвивається виробник акумуляторів з головним офісом в Шенженьском Індустріальному Хай-тек Парку (Shenzhen High-tech Industrial Park). В даний момент працюють 3 заводи в Шенжені, Шанхаї і Хенгьянге з чисельністю персоналу - 2000 чол.
Продукція Ritar покриває такі області застосування: електричний транспорт: електромотоцикли, електроскутери, легкі потяги та інший електротранспорт. Системи безперебійного живлення. Устаткування енергозабезпечення для систем зв'язку. Системи зберігання енергії для сонячних батарей і Вітроенергостанції.
Продукція Ritar застосовується на таких ринках: телекомунікації, ДБЖ. Зберігання електроенергії в системах сонячних і вітрових електростанціях. Легкі електричні транспортні засоби (ринок в 20 млрд. Доларів в 2010 році). Продукція Ritar відома у всьому світі завдяки винятковій якості, за яким стежить і яке гарантує цей бренд. Продукція Ritar добре продається більш ніж в 100 країнах і серйозно конкурує з іншими брендами.