Виробник | Logitech |
Модель | Swytch hab |
Артикул | 952-000010 |
Інтерфейси | 1 x USB Type C |
Тип | зовнішній |
Країна виробництва | Китай |
Гарантія, міс | 24 |
Універсальне рішення для різних приміщень
Swytch дозволяє легко розгорнути будь-яку кімнатну конференц - систему від таких постачальників, як Microsoft або Zoom, надаючи можливість використовувати її з будь-якою службою відеозв'язку.
Чим простіше, тим краще
Щоб приєднатися до відеоконференції або розпочати власну, підключіть роз'єм Swytch до ноутбука через порт USB 3.0 (або новішої версії) Type-A або Type-C. Для підключення не потрібні адаптер, роздільник або роз'єм HDMI.
Продумана схема підключення
Swytch легко розгортається в переговорних кімнатах, де є конференц-камери з роз'ємом USB. Просто підключіть концентратор Swytch до конференц-обладнання та розмістіть штекер Swytch десь під рукою.
Невеликі приміщення
SWYTCH + MEETUP
Завдяки системі Swytch, встановленій у фокус - кімнатах та залах для нарад, користувачі можуть особисто спілкуватися з клієнтами, постачальниками та іншими гостями, що знаходяться на відстані, обравши найзручнішу службу для проведення відеоконференцій.
Середні та великі конференц-зали
SWYTCH + RALLY
Використовуючи Swytch у середніх та великих конференц-залах, вся команда може брати участь у вебінарах, відвідувати онлайн-уроки, а також обговорювати будь-які питання з клієнтами та партнерами у форматі особистої зустрічі, залучаючи зовнішні служби.
Все на своєму місці
Система Swytch чудово впишеться в інтер'єр будь-якого залу для нарад. Забезпечте порядок на робочому столі за допомогою магнітного фіксатора або прокладіть кабелі з роз'ємом Swytch у наявному каналі. У будь-якому випадку міцні затискачі надійно фіксують кабелі.
Ноутбук перетворюється на систему конференц-зв'язку
Завдяки акуратному розміщенню кабелів та зручному магнітному фіксатору у приміщенні з розгорнутою системою Swytch завжди буде чистота та порядок, навіть якщо там немає спеціальних комп'ютерів. Підключення за допомогою одного кабелю та просте управління дозволяють організувати спільну роботу із застосуванням особистого ноутбука одного з учасників зустрічі.